Evaluation of our courses

It is our firm belief that students should be key agents in the evaluation of an educational experience. At the end of each course we ask participants to fill in an evaluation report about the course. Feedback from participants is invaluable in designing better and more effective courses that meet participants' needs.

Year Title Evaluation
2013 H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα
2014 H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα της Α/θμιας H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα της Α/θμιας
2014 H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα της Β/θμιας H ψηφιακή τεχνολογία στα περιβαλλοντικά προγράμματα της Β/θμιας
2014 Δημιουργία παρουσιάσεων με Prezi για την περιβαλλοντική εκπαίδευση Δημιουργία παρουσιάσεων με Prezi για την περιβαλλοντική εκπαίδευση
2014 Δημιουργία παρουσιάσεων για την περιβαλλοντική εκπαίδευση με χωροταξική οργάνωση της πληροφορίας: το διαδικτυακό εργαλείο Prezi Δημιουργία παρουσιάσεων για την περιβαλλοντική εκπαίδευση με χωροταξική οργάνωση της πληροφορίας: το διαδικτυακό εργαλείο Prezi
2015 Η ψηφιακή αφήγηση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση Αξιολόγηση σεμιναρίου-H ψηφιακή αφήγηση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση
2016 Ψηφιακή αφήγηση-ένα πολυδιάστατο εργαλείο μάθησης Αξιολόγηση σεμιναρίου-Ψηφιακή αφήγηση-ένα πολυδιάστατο εργαλείο μάθησης
2017 Ψηφιακή αφήγηση για το περιβάλλον: Ανιχνεύοντας παρόχθια οικοσυστήματα Αξιολόγηση σεμιναρίου-H ψηφιακή αφήγηση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση
Last modified: Sunday, 1 October 2017, 4:13 PM