Publications

Konstantinidis, A., Theodosiadou, D., Papachatzi, A., & Pappos, C. (2017). The Impact of Powerpoint Use on Teacher Sense of Efficacy. International Journal of Education and Practice, 5(5), 69-78. DOI: 10.18488/journal.61.2017.55.69.78

Θεοδοσιάδου, Δ., Κωνσταντινίδης, Α., Πάππος, Χ., Παπαδόπουλος, Ν., & Μαρνά, Ε. (2017). Ανάπτυξη του μοντέλου διαδικτυακής κοινότητας διερεύνησης σε σεμινάριο μεικτής μάθησης για εκπαιδευτικούς. Στο Φ. Γούσιας (Επ.), Τα Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα, 1-2 Απριλίου (σσ. ). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός. ISBN: 978-618-82301-2-5.

Theodosiadou, D., Konstantinidis, A., Pappos, C., Papadopoulos, N., & Marna, E. (2017). Community of Inquiry Development in a Blended Learning Course for In-service Teachers. Journal of Education and Practice, 8(2), 62-66.

Theodosiadou, D., & Konstantinidis, A. (2016). ICT4ALL: Design and methodology of professional development blended learning courses for Greek in-service teachers [presentation]. Presented at the Transatlantic Educators Dialogue (http://europe.illinois.edu/ted/) online course.

Konstantinidis, A., Theodosiadou, D., Pappos, C., & Papachatzi, A. (2015). ICT4ALL: Interactive and Collaborative Teaching For Autonomous and Lifelong Learning. Open Education Europa. Retrieved from: http://openeducationeuropa.eu/en/content/ict4all-interactive-and-collaborative-teaching-autonomous-and-lifelong-learning

Θεοδοσιάδου, Δ., Κωνσταντινίδης, Α., & Πάππος, Χ. (2014). Εργαλεία Web 2.0 και δημιουργική αξιοποίησή τους για την ενίσχυση της μάθησης. 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, Νάουσα, 4-6 Απριλίου, 143-151. http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/VolD/VolD_143_151.pdf

Konstantinidis, A., Theodosiadou, D., & Pappos, C. (2013). Web 2.0 tools for supporting teaching. Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), 14(4).

Last modified: Tuesday, 16 May 2017, 8:15 AM